Promocje
Łańcuch DIANA
Łańcuch DIANA
265,00 zł 195,00 zł
szt.
Naszyjnik SOLEDAD
Naszyjnik SOLEDAD
185,00 zł 159,00 zł
szt.
Naszyjnik ROSITA
Naszyjnik ROSITA
185,00 zł 159,00 zł
szt.
Naszyjnik BLANCA
Naszyjnik BLANCA
185,00 zł 159,00 zł
szt.
Łańcuch RIA
Łańcuch RIA
245,00 zł 189,00 zł
szt.
Łańcuch TONIA
Łańcuch TONIA
245,00 zł 189,00 zł
szt.
Nowości
Naszyjnik ZARITA
Naszyjnik ZARITA
265,00 zł
szt.
Naszyjnik PAOLA
Naszyjnik PAOLA
265,00 zł
szt.
Naszyjnik ESTELA
Naszyjnik ESTELA
265,00 zł
szt.
Naszyjnik AINA
Naszyjnik AINA
265,00 zł
szt.
Naszyjnik NICOLE
Naszyjnik NICOLE
245,00 zł
szt.
Łańcuch OLIA
Łańcuch OLIA
265,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

 

ZWROTY

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827)  każdy towar zakupiony w sklepie Solomio.pl podlega prawu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.


Zwroty proszę kierować adres:

SOLO MIO

Agnieszka Święciło

ul. Gombrowicza 1

95-070 Aleksandrów Łódzki

tel 790600550

 Do przesyłki należy dołączyć paragon (lub inny dowód zakupu) oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy możliwy do pobrania tutaj

 

Wybór formy dostarczenia zwracanego produktu jest dowolny, jednak zalecana jest przesyłka kurierska, lub pocztą polską w formie paczki pocztowej z możliwością śledzenia przesyłki.

Nie przyjmuję zwrotów wysłanych za pobraniem 

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący

Zwracany towar powinien być odpowiednio spakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem. Dodatkowo - musi być w oryginalnym opakowaniu SOLO MIO

Zwrot kosztów zakupionego towaru następuje w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwrotu na nr konta wskazany w formularzu zwrotu

UWAGA

PRODUKTY PERSONALIZOWANE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM - dotyczy produktów z grawerem, modyfikacji wymiarów oraz wszystkich produktów z literami 

 

REKLAMACJE

W tworzenie biżuterii wkładam całe swoje serce i zaangażowanie, by moja biżuteria była najwyższej jakości, jednak w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, istnieje możliwość zareklamowania zakupionego produktu. W celu złożenia reklamacji, wystarczy napisać maila na adres reklamacje@solomio.pl z opisem powstałej wady, z określeniem czy towar ma być naprawiony, wymieniony lub zwrot kosztu zakupu i z podaniem nr konta, na które miałby wpłynąć ów koszt.

Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon, wyciąg z konta) oraz odesłać wraz z zakupionym produktem na adres:

 

SOLO MIO

Agnieszka Święciło

ul. Gombrowicza 1

95-070 Aleksandrów Łódzki

tel 790600550

 

Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki i do tego czasu przekażę informację o decyzji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl