Nowości
Łańcuch ZITA
Łańcuch ZITA
265,00 zł
szt.
Łańcuch ERCILIA
Łańcuch ERCILIA
265,00 zł
szt.
Łańcuch CIELO
Łańcuch CIELO
225,00 zł
szt.
ŁAŃCUCH PIA
ŁAŃCUCH PIA
225,00 zł
szt.
ŁAŃCUCH ROSALIA
ŁAŃCUCH ROSALIA
225,00 zł
szt.
Łańcuch FLORENCIA
Łańcuch FLORENCIA
245,00 zł
szt.
Łańcuch CALAVERAS DE NEGRO
Łańcuch CALAVERAS DE NEGRO
225,00 zł
szt.
Łańcuch CALAVERAS DE ORO
Łańcuch CALAVERAS DE ORO
225,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

 

ZWROTY

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827)  każdy towar zakupiony w sklepie Solomio.pl podlega prawu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.


Zwroty proszę kierować adres:

SOLO MIO

Agnieszka Święciło

ul. Gombrowicza 1

95-070 Aleksandrów Łódzki

tel 790600550

 Do przesyłki należy dołączyć paragon (lub inny dowód zakupu) oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy możliwy do pobrania tutaj

 

Wybór formy dostarczenia zwracanego produktu jest dowolny, jednak zalecana jest przesyłka kurierska, lub pocztą polską w formie paczki pocztowej z możliwością śledzenia przesyłki.

Nie przyjmuję zwrotów wysłanych za pobraniem 

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący

Zwracany towar powinien być odpowiednio spakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem. Dodatkowo - musi być w oryginalnym opakowaniu SOLO MIO

Zwrot kosztów zakupionego towaru następuje w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwrotu na nr konta wskazany w formularzu zwrotu

UWAGA

PRODUKTY PERSONALIZOWANE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM - dotyczy produktów z grawerem, modyfikacji wymiarów oraz wszystkich produktów z literami 

 

REKLAMACJE

W tworzenie biżuterii wkładam całe swoje serce i zaangażowanie, by moja biżuteria była najwyższej jakości, jednak w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, istnieje możliwość zareklamowania zakupionego produktu. W celu złożenia reklamacji, wystarczy napisać maila na adres reklamacje@solomio.pl z opisem powstałej wady, z określeniem czy towar ma być naprawiony, wymieniony lub zwrot kosztu zakupu i z podaniem nr konta, na które miałby wpłynąć ów koszt.

Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon, wyciąg z konta) oraz odesłać wraz z zakupionym produktem na adres:

 

SOLO MIO

Agnieszka Święciło

ul. Gombrowicza 1

95-070 Aleksandrów Łódzki

tel 790600550

 

Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki i do tego czasu przekażę informację o decyzji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl